Sunday, August 17, 2008

KESAL

Aku terlalu kesal ngan apa yg berlaku, aku penat & tak nak berulang lagi. Patutkah aku mendiamkan diri atau pegi saja & lupakan sume perkara yg pernah terjadi? Aku dah cuba tapi aku gagal & aku rasa amat kesal. Lebih baik aku lupakan terus dari aku berpatah balik. Apa gunanya berbaik2 kalo hati sakit.

Patut ke aku beritahu apa yg aku kesalkan tu? Tapi rasanya aku dah pernah ckp & aku igt dia dah faham, rupe2nya aku silap. Lebih baik aku kembali ke pangkal jalan & melupakan terus detik2 yg pernah berlaku & anggap je aku tak penah menempuhnya dulu.

Tapi boleh kah aku?

Aku cuba balik memikirkan saranan & nasihat yg pernah diberi kepada ku tapi aku lempar ke tepi, sekarang aku cuba mencari apa yg ku lemparkan dulu.....adakah aku akan menjumpainya? Atau adakah aku pura2 tak nampak?

Aku ingin jalan terus tanpa nampak apa2 yg disebelahku. Tapi dptkah aku tidak mengendahkan apa yg nyata?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...