Tuesday, August 5, 2008

Meeting AJK & Surprise Birthday Party

Pada 4 Ogos 2008 (Isnin) mesyuarat AJK Nubhan FC rasmi yg pertama telah diadakan di Madam Kwan's KLCC. Mesyuarat tersebut telah dihadiri oleh deng, farfar, tira, ucu, dyla, waty, angah ruzi, vern & aku sendiri.

Aku telah sampai awal iaitu sebelum pukul 6 ptg, biasala aku mmg tak ske lewat & tak ske ditungu oleh org lain. So aku pusing2 dulu di KLCC sbb igt nak beli kasut tapi tak de lak yg kenan. Lepas dah penat pusing2 aku naik ke tingkat 4 dimana restoran Madam Kwan's terletak. Spt biasala aku ni bkn kaki rayau so aku mmg tak tau mana tmpt tu just main raba2 je, hehehehe. Akhirnya aku lepak dulu di kerusi depan restoran tu sambil cuci2 mata tgk org. Boring gak sbb tak de gang lepak sekali & aku mmg tak ske menunggu & ditunggu.

Tak lama lepas tu aku nampak farfar sedang menjinjit beg kek Secret Recipe. Tak lama lepas aku & far tunggu dipintu masuk restoran, tira pun tiba & tak lama ucu pula tiba. Kami masuk dahulu tapi tmpt yg kami book masih digunakan org lain so kami duduk di luar dahulu.

Ini adalah biskut yg dikirim oleh Cik Zai (mak saudara Nubhan), lapar punya pasal, trus makan berkeping2. Sedap ya amat la. Thanks Cik Zai, lain kali buatkan la lagi, hehehe.


Teh tarik yg ummmppph....aku siap kempen ngan angah ruzi sampai dia pun order sama

Masa tu deng (pelakon utama) pula sampai, biasala setiap kali jumpa mesti ada adegan peluk-cium. Akhirnya tmpt yg kami book telah dikosongkan & mula2 kami bercadang utk memesan makanan dahulu, lapar giler weeiiii. Dek kerana 'kebuluran' aku telah memesan nasi jobari (for the very 1st time aku makan), ok ok je la, lapar punya pasal. Aku juga telah memesan teh tarik yg ummpph. Malam tu aku mmg kehausan dan telah minum bergelas2 air jarang.

Tgk la, licin betul, laparrrrrrrrr, hehehhe

Bile dah kenyang baru la leh meeting, hehehe

Semua sedang khusyuk semasa pembentangan kewangan oleh deng

Hari tu jugak kami merancang komplot utk mengenakan Vern iaitu surprise birthday party Sebenarnya hari jadi Vern adalah pada 31/7/2008 iaitu hari yg sama kami mengadakan majlis tahlil/bacaan yassin. Atas pengorbanannya itu kami ingin cuba meraikannya dihari yg lain.

Oleh kerana Nubhan & Vern terlalu bz maka hari Isnin tersebut telah dipilih.

Kami tidak sekadar meraikannya tapi dgn mengenakan Vern semenjak tengah malam tu dimulai dng far menghantar sms mengatakan bahawa deng akan meletakkan jawatan sbg Bendahari Nubhan FC. Selama sehari semalam, Vern telah menghadapi hari2 yg amat sukar dimana dia terlalu sedih memikirkan berbagai2 masalah yg dtg.

terkejut besar Vern ble kek di bawa masuk, mula2 dia terfikir sapa punya besdey? hehehe

Kek dari Secret Recipe

Ini la pelakon utama sedang memberi penjelasan perkara sebenar, hehehe

Happy Belated Birthday Vern

Nampak jelas di wajahnya yg benar2 lega ble tau berita yg disampaikan adalah tipu belaka

Inilah AJK 2008-2008 yg hadir di mesyuarat pertama tersebut




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...