Friday, August 29, 2008

Rahsia Bulan Kelahiran - Ogos

Aku dilahirkan pada bulan Ogos. Disini aku paparkan rahsia bulan kelahiran ku yg ku jumpa di official website Nubhan FC.

Ada yg betul & ada yg kurang tepat.

Cuba amati utk mengenali diri ku.

OGOS

Suka berlawak
(tepat)


Mudah tertawan kepadanya
(entahla kena tanya org lain, hehe)

Sopan santun, caring terhadap orang lain
(mmg caring, sopan santun? ye la ada sket2, hehe)


Berani dan tidak tahu takut
(ada kala aku mmg berani tapi slalu nya mmg penakut)

Agak tegas dan bersifat berkepimpinan
(tepat sekali)

Pandai memujuk
(ye aku pun ske memujuk tapi tgk keadaan gak la)

Terlalu pemurah dan bersikap ego
(adoooi mmg pun pemurah tapi kena pada sesuatu keadaan
...ego? rasanya kot)

Nilai harga diri sangat tinggi
(betul sekali, aku amat pentingkan nilai harga diriku)

Dahagakan pujian
(takde la sampai camtu)

Semangat juang yang luar biasa
(uiiiiii kalo aku nak sesuatu mmg aku perjuangkan tapi tgk keadaan la)

Cepat marah dan mudah mengamuk terutama cakapnya dilawan
(mmg pun)

Sangat cemburu
(betul)

Daya pemerhatian tajam dan teliti
(betul)

Cepat berfikir dan berdikari
(tepat & aku mmg slalu berdikari)

Suka memimpin juga dipimpin
(tepat)

Suka barangan-angan
(hehehee dulu mak aku panggil aku bdk kuat berangan
)

Berbakat dalam seni lukis, hiburan, dan silat
(alamak ni tak betul, tapi aku penah belajar silat tau, masih igt sket2, ada berani?)

Sangat sensitif tetapi tak mudah merajuk
(sensitif tapi aku cpt merajuk la, cpt pujuk)

Mudah mendapat penyakit
(tak gak la)

Sentiasa belajar untuk relax
(e'e tak kot)

Kelam kabut
(memang pun)

Romantik, pengasih dan penyayang
(paling tepat)

Suka mencari kawan
(suke gak)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...