Tuesday, August 12, 2008

Murung

Harini segala2nya tak de mood buat ku, malas nak on9...kat cari, forumation & ym (ada gak masuk sekejap tapi sekejap sgt). Aku sampai awal ke pejabat dlm 7.20am, masa driving tu aku ngantuk sgt & tak sabar nak sampai ke ofis. Oleh kerana awal aku dpt la parking yg canteeek punya kat 3rd floor, so lepas aku park, aku tak matikan enjin, aku trus tido.......mmg tak dpt nak tahan2 ngantuk tu.)

Pas bangun aku naik ke 8th floor cari makan, tapi aku takde mood nak mkn gak aku cari betik & roti bakar yg leh makan bile2 nanti. Masuk ofis ngan lemah longlai. Nak wat keja pun tak de mood w/p bnyk sgt keja. Cek email & aku juga tgu far antar list penumpang bas ke Kg Juasseh (kg Nubhan) utk majlis kenduri kesyukuran pada 16/8/2008 nanti (sabtu). Aku ditugaskan utk mencari bas, so dah dpt & harga mmg memuaskan w/p aku ttp risau tkt bas tu bagi masalah nanti.

Dah dpt email tu aku draft blk surat utk bagi kat bus owner tu utk apply permit.

Pastu aku teruskan keja semula & mmg harini aku tak dapat nak senyum2, mulut tu cam jam je, ngapa? Ntah la hati aku tak hepi cam smlm, maybe lepas malam smlm tu membawa ke hari ni.

Spt biasa aku ttp akan chat ngan seorang yg amat aku suke iaitu Yas. Kami akan berchatting setiap hari & bersembang mengenai macam2 topik, suke dan duke. Aku mmg syg ngan Yas ni sbb dia sgt baik & tak penah sakitkan hatiku, ble tak dpt chat kami akan sama2 rindu, hehehe. Kelakar kan? tapi tu la kenyataannya. Walaupun kami jauh, dia di Brunei tapi kami ttp rapat & aku berharap persahabatan kami akan berkekalan....amin. Yas, I love u.

Sebenarnya esok adalah ulang tahun kelahiran ku, tapi aku malas memikirkannya sbb aku tak de semangat nak meraikannya. Walaupun bape hari lepas aku cam putus wayar tapi harini aku bnyk mendiamkan diri. Aku rasa amat kesunyian tapi aku kena redha.

Tetiba aku merindui seseorang yg jauh yg dahulu selalu ada disampingku memberi nafas baru....orgnya mmg baik, penyayang, selalu memanjakan diriku, selalu mengambil berat akan diriku & afif serta pandai mengambil hati ku. Susah utk menemui lagi lelaki baik sptnya. Apa yg ada padanya tidak terdapat pada lelaki2 melayu yg aku kenal. Cuma kini kami tak dpt meneruskan hubungan tersebut atas bnyk masalah w/p sekali sekala kami masih berhubung bertanya kabar masing2. Kami redha ngan takdir kami. I luv u chaiyang.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...