Monday, August 18, 2008

Letih & Celaru

Aku tidak sedap badan sejak malam 16/8/2008 selepas pulang dari Juasseh. Adakah kerana badan atau fikiran yg kepenatan? Ntahlah...... Fikiranku bercelaru & aku tidak dpt berbuat apa2, tiada siapa yg memahami akan diriku ini w/p aku sering mengambil berat hal org lain. Aku selalu menjadi lilin utk menerangi kehidupan org lain tapi akhirnya aku cair sendiri tanpa belas dari sesiapa kerana menganggap aku ditakdirkan sebegitu.

Kdgkala aku rasa aku hidup sendirian sahaja di dunia ini, tanpa disedari oleh sesiapa pun. Kdgkala aku perlukan seseorang kawan atau sahabat yg boleh berkongsi suka & duka tapi aku tak mahu menyusahkan org lain. Biarkan diriku terbakar sendirian.

W/p aku cuba utk tidak memperlihatkan ke'sakitan'ku tapi kdg2 ia terpancar juga. Apakan dayaku aku bukan manusia hipokrit. Aku hanya insan biasa yg berwarna-warni & aku bkn satu warna. Aku lebih suke menjadi diriku yg ini & tidak akan sekali2 ingin menukar ganti. Aku bangga menjadi diriku sebenar.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...