Saturday, April 20, 2013

AkU SaKiT.......ThYrOiD mEnYeRaNg KeMbaLi

Aku tak sihat laaa sejak mlm 6/4/2013 pas blk dari Pulau Pinang amek brg2 anak tunggal aku yg da tamat  diplomanya di UiTM.  

Sebelum bertolak ke PP kami singgah ke Hospital Selayang dulu utk wat blood test spt yg diperlukan oleh Dr.  Sebaik skang da dibuka utk hari Sabtu, xde la bersesak2 cam hari2 biasa. Selepas tu kami trus menuju ke utara.

Mula2 kami cadang nak stay semalam kat 'pulau'......naik feri....cari makanan utara sambil jalan2 tapi asyik hujan jer, so kami ambil keputusan utk balik-hari saja, aku pun rasa cam leh drive gi-blk sensorang (w/p anak aku ada lesen memandu tapi aku lbh selesa drive sendiri krn lbh cepat).  Kami hanya stop kat RnR utk solat waktu & adakalanya ketika tu hujan renyai & lebat tapi kami redah jer.

Sampai je ke rumah aku saja cam nak demam jer tapi aku anggap mgkn kepenatan sbb memandu drive terus2an dari KL-PP-KL dlm masa sehari. Fuhhhh keje giler tu w/p aku da pernah wat sekali dulu.  Tapi kali ni aku tewas sbb aku tak berdaya.  Sejak mlm tu aku demam terus2an sehingga sekarang (20/4/2013). Sejak dari 6/4/2013 aku da diambil darah sebanyak 3 kali, x-Ray 2 kali.   MC sejak sakit sampai la skang. Bkn demam je tapi batuk dan ada lagi berita yg menyedihkan.............................thyroid ku menyerang kembali, huwargghhhhhhhhhh !

Sejak 6/4/2013 hingaa 20/4/2013 beratku da berkurang sbnyk 5 kg.







Shikin JD : Doakan semoga kesihatan ku akan pulih semula, semoga aku akan tambah menghadapi, aamiinn......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...