Sunday, October 25, 2009

Bz vs Blog Locked....


Bzzzzz....


Leh tak agaknya kalo 24 jam jadi 25 ke 30 jam?

Ngape aku ckp camtu...???

Sume ni sbb rasa cam tak sempat2 je nak wat macam2 skang ni....

Aku rasa aku da utang banyak kat blog ni....ngan cite2 & gambar2...
Ekceli bnyk peristiwa, events & hal2 yg berlaku selama aku tak menghapdet blog ni, bkn tak nak hapdet tapi tak sempat2, sampai aku pun da lupa apa perkara2 tu....

Ada gak peristiwa2 atau hal2 yg aku rasa sesuai dikongsi di sini tak dpt aku realisasikan sbb tak dpt nak amek gambar dek camera aku yg da rosak tu...

Takpe la nanti2 la kalo sempat aku citekan atau tepek2 la apa2 yg patut...


Blog Terlocked.....

Pernah tak blog korang kena locked secara sedar atau tak?????

Aku penah terkena. Aritu Friday, 23/10/2009 blog aku cam kena blocked, ntah ngape ngah nak upload gambar2 tetiba cam tak leh nak save & tup2 tak leh nak msk blek, hampeh tol..

Macam2 cara aku wat sampai panic la, berpeluh2...maklumla macam2 cite & gambar ada dlm blog ni, umpama diari pada aku la.....tapi alhamdulillah tak lama pastu leh balek masuk....lega tol.


Shikin JD : aku janji ble aku free aku akan update blog ni ngan events yg berlaku last week...insyaallah, amin
...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...