Saturday, October 3, 2009

DeMam....PeNat....

Bape arini (ekceli da lama gak) aku penat & akhirnya bawak ke demam....smlm (Jumaat, 2/9/2009) melepek sengsorang kat uma, muntah2 & kerap ke toilet (paham2 je la, hehehe....padahal smlmnya Khamis, 1/9/2009 aku poser, bkn mkn sgt pon); takde sapa bawak ke kenet, nak gi sendiri tak larat, terbongkang abes.

Kalo aku gi kenet for sure dpt MC tapi sbb tak gi aku potong annual leave aku je la (sebbaik ada baki la sket lagi). Makan pun tak lalu & tak leh makan pun....so badan pun lemah abes la....

Penat sbb ye la sibuk pindah2 ni. Eh, aku dari dulu asyik sebut pindah2 kan tapi tak ckp ngan details pindah dari mana ke mana kan? Ok la aku janji aku akan beritahu di post akan dtg, tu pun ble sume da settle...


Shikin JD : mana tak sakit2 & kepenatan....aku ni kira tak ckp rihat pun..lps pose, raya pastu msk opis gi course lak, pastu bz pindah2 lagi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...