Thursday, October 8, 2009

TrAiNinG@OffiCe....


Ok aku uploadkan gambar2 2-day-course yg aku attend aritu 29-30/9/2009.

"Mind Potential:Enhancing Your Memory"

Course kali ni lebih santai....sonok gak la sbb cam larik sket dari apa yg kite wat kat office tapi still berkaitan di mana kite leh apply to our work.

Permandangan bilik training di ofisku
simple & santai cara susunannya, tak sama cam kat tmpt lain
tak nak terasa terbeban ngan course2

Antara peserta course tersebut, hehehe...

Ni peserta2 dimeja aku...

Besala ble time training2 ni mesti mata cam ngantuk, so utk menghilangkan boring & ngantuk tu apa lagi mulut memsg mmg tak henti mengunyah gula2 yg disediakan kat atas meja tu.

Tapi aku mmg nak protes ni, patut dorang kena kasi kami gula2 sebotol utk setiap meja, hehehe. (dasar tak sdr dek untung....udah dikasi makan pree 3 kali sehari setiap kali course lagi mau protes ka? hahahaha).

Tgk je la tu, tu baru 1-2 org makan da abes gegula tu. Berebut2 la pilih gula2 peberet, huahuahua (gula2 tersebut hanya akan di refill setiap kali break).

Ni permandangan time memecahkan pala otak memasing hahahaha....

Antara catatan aku masa berkursus. macam tulisan Dr pun ada gak, macam cakar ayam, kucing, kambing pun ada gak. Kekdg aku sendiri tak leh baca balek apa yg aku tulis tu hahahahahaha..... Ntah ngape aku mmg tak leh tulis ngan cantek kalo dlm keadaan terdesak, tapi kalo relax mmg santek la (huhu, sapa mau puji selaen dari diri sendiri kan?)

Ni group photo, tapi sayang blurrrr.....huwaaaaaaaaaaaaarggg (masa ni la camera aku rosak...aku hanya prasan smlm je ble aku nak amek gambar baru).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...