Wednesday, October 21, 2009

WeDDiNg AnaK CouSin....

Minggu lepas mmg cukup mencabar bagi aku. Macam2 perkara yg aku tempoh sampai tak berdaya rasanya....cam nak pengsan pon ada. Sumer perkara tu berlaku dlm berturut2 ari.

K la, ekceli aku tak larat nak update blog ni, so aku just tepek2 je la gambar2 yg diambil secara tak professional, hehehe (camera aku da kong, so guna camera Wan je....) aku cite serba ringkas je....mana yg sempat diambil gambar.

1. Perkahwinan anak abg sepupuku, Abg Malek

Date : 17 October 2009, Saturday
Time : 7.30 pm
Venue : Dewan Perdana Felda, Jalan Maktab, Off Jalan Semarak
Event : Wedding - Yati & Shukri

Siang, ada wedding kat dpn umah aku, gi la kejap tunjuk muka...pastu bz lak siapkan makanan utk potluck event esoknya (Ahad). Malam lak gi wedding ni. Ada bape open hse yg aku tak dpt gi sbb penat & cam tak cukup masa je.

Tak payah la aku cite pjg, korang tgk je la gambar2 ni sumer......

Kad jemputan utk kuargaku

lokasi majlis persandingan & makan malam




anak bujangku

Angah & kak Mas (sepupu)


Afif & Mamat (anak Wan)

Di'ah & Shira (anak Wan)

Zul (sepupu)

makcik-pakcik, sepupu sepapat, anak2 sedara etc



Sharifuddin & wife (sepupu)

Adek Cik & family (sepupu)


Pengantin berposing sblm berangkat pulang


Shikin JD : Semasa pulang ketaku hampir terbabas & terbalek sbb terlalu mengantok & tak nampak divider. W/p dlm keadaan msh berdebar2 & seram sejuk sesampai je aku kat umah aku trus ke dapor utk wat persiapan potluck utk ari Isnin pula....goreng kacang (aku rasa masa cam mencemburui aku, tu yg aku gagahkan gak wat sumernya).

Apa events esok & Isnin tu akan aku citekan nanti.....tak larat lagi da ni.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...