Tuesday, September 16, 2008

Cinta Ini Membunuh Ku - D'Masiv

Satu lagi yg aku ske, sedih woo lagu ni......dgr ye!

p/s tiada kena mengena dgn yg hidup ataupun yg telah meninggal dunia




Cinta Ini Membunuhku

By : D’Masiv

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

[Reff]
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Back to Reff

…. Wooo…Uuhh…Haaa…

Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

4 comments:

hArnEy said...

mama...huhu suke eh lagu nie...
c dyla pon suke gak lagu nie..
harney jek xberkesempatan nak dengar lagu nie..
nak g search la...nak dgr jugak

Shikin JD said...

harney kalo nak dgr leh msk je kat blog mama ni, huhu

mmg mama minat lagu ni, ble dah tgk video clip tu lagi la minat

hArnEy said...

best best lagu nie mama

erin_aida said...

lgu ni mmg best, ma...=)
soke dgr...weeee~~
tq, ma sbb letak lirik...
erin mmg ngah carik p0n..heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...