Monday, September 1, 2008

Sambutan Hari Kemerdekaan @ Mydin

Pada malam 30/8/2008 pihak Mydin, USJ, Subang Jaya telah mengadakan sambutan Hari Kemerdekaan di pusat membeli belah disitu. Nubhan & Ning adalah artis2 yg dijemput utk membuat persembahan disamping tarian kebudayaan.



Bersama Nord (Nubies)


Nubhan dah pandai melayan peminat2nya......alhamdulillah


Tgk tu Tokwan, mana2 pun ada je gelagatnya..
...eh sapa yg sedang mengintai tu, comelnyeeer


Bersama Farell - dia ni nampak cam sombong tapi sebenarnya peramah giler


Nubies yg hadir
Am boiiiii cam model

Tokwan & Nubhan

Ajoy & Nubhan

Nubies Lelaki & Nubhan

Gambar pertama bersama Vern
(tapi kata Vern dah pernah, tapi ngapa aku tak igt ek?)

Aku yg kecik atau Ajoy yg besar?

Bersama Narnia (isteri Ajym)

Bersama Kyrun Quiamco (baju baru beli terus pakai, waaaaaah)


Comelnyerrrrrrrr


Harney & Tokwan


Ning membuat persembahan
(masa ni aku dah tak tahan lari ke belakang bersandar di kerusi)





Nubies tidak melepaskan peluang utk bersama2 memeriahkan show tersebut. Walaupun aku tidak berapa sihat tapi aku gagahkan juga utk bersama2 hadir dgn nubies yg lain. Pada jam 8.00 aku & Afif keluar dari rumah utk ke sana & singgah di stesen LRT Titiwangsa utk mengambil Tokwan yg tidak ada kenderaan ke sana. Sesampainya disana setelah berkali2 menelefon Dyla kerana aku tak berapa pasti tmpt tu, akhirnya kami berjaya sampai ke sana. Tgk cam tak de nampak nubies di mana2 so aku kol Kyrun & nampak dia & family sdg makan, so aku masuk kedalam semula, tiba2 dtg Farell & Nord memanggil aku ke luar semula & kami lepak2 dahulu sementara menunggu persembahan tersebut.

Persembahan dimulakan oleh tarian2 kebudayaan oleh adik2 yg comel sekali. Seronok lak tgk dorang menari & mmg lincah. Kol 11.15 malam Nubhan muncul dgn diiringi oleh jeritan dari nubies & hadirin kat situ. Nubhan menyanyikan bbrpa buah lagu & nampak dia dah pandai menguasai pentas & berinteraksi dgn penonton. Perkembangan yg amat baik. Pandai melawak gak tu.


Joget Lambak bersama Datuk Mydin














Aku kepenatan lak berdiri & akhirnya dpt duduk dilantai bersama2 Kyrun. Waaaaa kami enjoy tol & tanpa aku sedari Vern dah tangkap gambar kami yg sedang enjoy tu, makkkkkkkkkkkkkkkk. Harap2 dia tak tepek la pix yg tak elok dlm blog dia, puuuh, bismillah....

Tepat jam 12 tengah malam, detik2 mengenang hari kemerdekaan dimulakan dgn laungan merdeka bersama2 sume artis2, penari & Datuk Mydin. Lagu2 patriotik pun dikumandangkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...