Sunday, April 17, 2011

KeNTut.....


Korang sume mesti pernah kentut kan? WAJIB setiap org mesti pernah kalo tak tu kira korang kena gi wat appoinment ngan Dr.




Ok, aku nak cite psl kentut-mentut ni. Smlm aku gi sebuah restoran. Tiba2 aku rasa cam nak terkentut. Masa tu muzik bergema sgt kuat & aku pon merancang utk melepaskan 'bom' mengikut hentakan muzik tu. So da tentu la xde sapa yg prasan aku kentut. Bijak tak???




Setelah bbrp buah lagu, aku rasa sgt lega. Angin2 yg cam puting-peliung dlm perut tu sume da abes aku kuarkan. Pastu ku habiskan kopiku & tiba2 aku perasan yg semua org kat situ pandang aku. Aku pelik....ngape ek?



Rupa2nya baru aku prasan yg aku sdg mendgr lagu dari iPod ku. Maknanya aku kentut tatkala aku sorang je yg dgr lagu2 tu.



Shikin JD : Ni bukan cite aku taw, aku sekadar memodified cite ni ikut citerasa aku lar, hehehe......larikkkkkkkkkkkkkkkk



4 comments:

ShazlanShazabi said...

isk..isk...isk..seb baik saya tidak berada di tempat kejadian....

Shikin JD said...

Hahahahaha, cer bygkn cer bygkan...

Kwn tu punya syok 'tembak' berdas2, igt org xdgr la, 4 sure xkan msk agi kat restaurant tu hikhikhik...

BTW, 'org itew' bkn akak taw...:)

Diakhiri dgn pantun :
Tang2 tut keladi we-we
Sapa terkentut mak dia c*** tua

*motip dia yg kentut mak dia yg kena kutuk kan?*

**muah!!**

itamrazali said...

muahahahaha...lawak ler...*hugs*

Shikin JD said...

Hehehe khenzzzz???

Masa kite mula2 baca cite ni yg asal, sampai terceret2 la, hahahahahaha......

*muah!!!*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...