Thursday, April 7, 2011

EnOugH iS eNouGh.....TQ


"...Don't lets someone be your PRIORITY

if you are ONLY an OPTION in their life..."


Skang ni aku ase more relax & comfortable ngan diri sendiri & situasi semasa.


Sbb aku ase da hampir pulih dari tekanan & masalah yg aku hadapi w/p sbenarnya seme tu (masalah & tekanan) xpernah bebas dari pemikiran aku & xkenal erti putus-asa atau berhenti kejar aku dari masa ke semasa.


Kalo dulu aku sentiasa 'memperhambakan diri' kpd org2 yg ku anggap 'serasi & setia' tapi skang aku mau manjakan diri aku plak yg aku da abaikan sekian lamanya.


Sekurang2nya aku da dpt kenal-pasti 'keikhlasan' org2 yg dulunya bermati2an kononnya mempertahankan & mendabik-dada bhw mereka la kwn2 aku sehidup-semati. Ada yg bersumpah bagai takkan mengkhianati persahabatan kami.


Jangan la 'berpura2' utk menyakiti org lain sbb aku takot akan tambahkan agi kesakitan & penderitaan kpd diri sendiri. Sbb aku tau sapa yg benar2 ikhlas atau tidak. Lakonan yg out-dated da xlaku agi utk dipertontonkan atau ditonton oleh penonton2 zaman skang ni.



Enough....enough..!!!



Shikin JD : Hidup ni amat singkat & bertambah singkat dari ari ke ari & carilah org2 yg terbaik utk mendampingi diri kalian. Tapis la dahulu setiap mereka, demi kebahagiaan msg2 di masa hadapan. Mgkn ada antaranya telah terlepas pandang dek mengejar sesuatu yg xpasti.

Jgn sekadar tangkap muat atau mengambil kesempatan utk kepentingan diri sendiri. Jgn memperguna atau dipergunakan. Kelak yg akan menanggung segala2nya adalah diri sendiri. Sayangilah diri sendiri dahulu.

GOOD LUCK BEB..!!!
(pesanan ni termsk kpd diriku sendiri).





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...