Monday, January 28, 2013

Sekali Lagi Countdown

Huhu, ni cite lama ni....sambungan dari last post ttg countdown aritu.




Aritu aku menantikan tarikh appointment dgn Hospital Kuala Lumpur yg dijadualkan pada 24/12/2012.  Ble da sampai masanya aku berjumpa Dr. & telah diinterview, tetibe aku diarahkan utk tukar appointment lain sbb terlanggar 'pantang'.  Memandangkan tarikh lain 'fully-booked', so tarikh yg terdekat hanyala pada 18/2/2013.

So skang aku kena lalui semula 'pantang2' yg diarahkan sebelum aku mendapat rawatan selanjutnya.  Debar aku makin kencang tapi aku cuba utk melupakannya.


SEMOGA RAKAN2 & PENGUNJUNG BLOG INI AKAN MENDOAKAN AGAR DIPERMUDAHKAN......AMIN





2 comments:

La Cocca Di Papa' said...

salam kakak,
nape ni? nampak mcm serious...
apa pun semoga allah permudahkan segalanya...
Amin!

Shikin JD said...

Waalaikumusslam Datin,

Amin, thanks for the wish...
Ada la skt sket2...under control
Nanti2 la cite :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...