Wednesday, June 18, 2008

Anak Ku





Hai, ni baru pertama kali nak buat blog sendiri, dah lama register tapi baru cuba2 ni, harap2 berjayalah hendaknya.

Harap sume akan terhibur bile masuk blog ku ini.

Untuk permulaan ni aku pun tak tau nak guna bahasa baku ke bahasa rojak, hehehe. Dan juga tak tau nak cite pasal apa.

Aku memperkenalkan diriku sbg Shikin JD.



Camni je la....aku ada seorang anak lelaki yg sudah remaja sekarang ini yg ku namakan Afif Farhan. Dulu ketika dia kecik2 aku ske pakaikan dia baju2 yg cantik ala2 pakaian unisex sampai ada org yg tak kenal dia pompan atau lelaki. Muka dia masa kecik2 mmg putih & comel, rambut lurus & slalu aku sikat beatles, hehehe.




Dlm pix di atas, anak ku berada dlm dukungan Cik Man nya (adik lelaki ku, anak ke-5 dlm 6 beradik)...masa tu kami di Rumah Rihat Persekutuan di PD. Anakku yg di belah kanan adikku itu, yg sengih lebar tu la, comel kan? Sebelahnya plak adalah sepupunya yg sebaya iaitu anak kepada adik lelaki ku, Wan.


Anak ku mempunyai mata yg bundar & kdg kala nampak spt sepet, sehingga ada kawan ku yg berbangsa cina amat meminati wajah & matanya semasa kecil.




Masa kecik2 mrk mmg rapat sbb dijaga oleh kedua ibu bapa ku semasa kami kuar bekerja (aku pun duduk serumah dgn mereka). Nenek jaga anak ku, datuk jaga yg lagi satu, ye la dorang sebaya kan? Sorang menangis, lagi sorang pun sama gak, ssh la ibu ku nak menjaga kedua2nya serentak. Mereka ada buaian sorang satu bersebelahan.




Semasa mereka kecil, mereka sgt rapat, sentiasa bersama, belajar di kelas yg sama samada di tadika & sekolah rendah Apabila mereka masuk sekolah menengah mereka terpisah dan lama kelamaan hubungan mereka renggang kerana anak ku pun seorang yg pendiam. Berbeza sekali dgn sepupunya itu.


Makin anak ku membesar, kulitnya makin gelap mgkn kerana panas mentari, ye la dah mula sekolah kan? Sikap pendiam nya masih tak berubah-ubah sampai la ke masa ni. Jika aku tiada dirumah, dia akan membisu sahaja walau dengan sesiapa, cakap pun hanya yang perlu....tapi tunggu la aku pulang ke rumah, baru dengar suara nya yg akan bercerita semua yg berlaku pada hari itu, tapi makin dia dewasa sudah kurang me'report' tu.



semasa menunggu bas utk pulang ke KL selepas bercuti dikampung......sempat lagi tu pose maut


Pix ni diambil masa didalam bas pulang ke kampung bapanya.....tgk tu sempat posing lagi



ni motor pamannya di kampung, waaaaa mmg perasan sgt dia nak tunggang motor


tengok tu, sebenarnya aku tak bayar pun utk dia tunggang motor tu, yg penting motor tu still leh gerak, dah bagus sangat la tu padanya....anakku anakku







hehehehe....cam org penan je aku tengok......masa kecik dia mmg pandai bergaya



dibawah ni pose anak kesayangan ku dengan bapanya.....



menunggu bas di Pudu Raya untuk pulang bercuti di kampung......


4 comments:

HERR said...

A so nice little boy !
many greatings from France

to share said...

I found a very good free adult Movie site!

http://toshare.uni.cc

To share with everyone!

UcU mAnjA said...

hai mama..
selamat datang ke duni bloger..
salam terjah serta rerajin update story ok...

Anis Hayati said...

Salam mama..
amboi, seronok baca story psl anak mama ni
lbh2 lg anis kenal dia..
anak mama ni mmg budak baik la..
alhamdulillah kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...