Tuesday, January 13, 2009

HePi bEsDeY HeLmiE...

ok khas utk Mie ma tukar pix yg ni
paling ma ske pix ni sbb Mie nampak manja ngan 'mertua' huhu
(since ni besdey wish, so abaikan org kat sebelah tu)

Harini 13 January 2009 merupakan ulangtahun kelahiran ke 22 utk salah sorang yg penah menjadi salah seorang kesayanganku, Helmie.

Sebenarnya aku mmg tertunggu2 utk mengucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran padanya tapi dek kerana bermacam2 perkara yg berlaku aku sampai terlupa...

Tapi aku ada persoalan yg msh tak terjawab....

aku tak tau apa masalahmu..
aku tak tau apa yg bermain dikotak fikiranmu...
aku tak tau apakah dosa2 ku...
aku tak tau apakah yg menyebabkan kamu menjauhkan diri...

walau apapun yg berlaku...
aku ttp mendoakan keselamatan & kebahagiaanmu...

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN SAYANG

13 comments:

fadzree said...

aah ek...
dh lma fad xnmpak abg mie...
mna ek dia gi??

wat abg mie...
happy birthday...

Zamani84 said...

A ah
Kat FC pun dah jarang
knp lah senyap cam gitu

helmi lassim said...
This comment has been removed by the author.
helmi lassim said...

i'm back...
baru balik dari bertapa kat Gunung Ledang...
membawa hati yang lara nie...

ma...
sori k..
mintak maaf byk2 atas pe yang berlaku...
mie ikot sgt darah muda nie...
sebab tu jadi macam nie...
sori k..
ma maafkan mie tak nie...
:(

thanks ingat bday mie...
tak meriah sgt pown bday ke 22 nie...
pape pown..
thanks alot..
Luv u k..
hehe...
jgn sedih sedih ok...

helmi lassim said...

ma klaka la pic mie tue...
pkai baju melayu ijau...
haha..
skema jerk...
rindu giler bile igt blek waktu tu...
hehe...

Shikin JD said...

ya i'm glad u r back
baju u ok wat..tingat ada org tak mandi lepas balik tu..nama dirahsiakan, hehehe

mie, sapa yg tak rindu saat2 tu
mmg terkenang2 kan?
rasa cam nak ulang blk je

tapi slalu camtu la, pas ada climax mesti ada penurunan, pas dari tu, macam2 dugaan kite sume
ma harap thn 2009 ni akan bawa kebahagiaan & mengeratkan tali silaturrahim kite sume

tapi tanpa dugaan kite tak dpt nak mengenal pasti keikhlasan

semoga setiap dari kite belajar dari kesilapan2 yg lalu & cuba memperbaiki agar kesilapan tu tak berulang lagi, insyaallah..amin

helmi lassim said...

amin...

ma..
pic baru tue mmg ok..
chumel sgt...
hahaha...

Shikin JD said...

sapa yg comel?
yg baju oren ke baju ijo?
hahahahahaha

helmi lassim said...

ofkos la i...
jejaka tampan ini...
kah kah kah..

:p

Shikin JD said...

maintain camni je mie...
tak gemuk, tak kurus sgt..
just nice...

helmi lassim said...

iyolah tue...

Helme Lassim said...

tak sangka top4 karya agong.....katenyer.. terharuuuuu... thanks ma... love you so much!!! hehe..

Shikin JD said...

Love u too !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...