Thursday, April 30, 2009

HePi BeSdeY eZZmaL...


Arini 30/4/2009 merupakan ulangtahon kelahiran buat Ezzmal Zain yg ke 22. Dilahirkan di Hospital Port Dickson, NS pada tahon 1987 & berbintang Taurus.


hehehe, sowie curik kat Friendster


Kali pertama pertemuan kami semasa gathering Nubhan FC di Joseh pada 26/10/2008. Sila rujuk link.

Ok, meh aku stori camne aku kenal dia, hehehe. Masa tu w/p baru pertama kali berjumpa da nampak keramahannya w/p awal tu dia cam segan2 nak tegur aku. Ble aku nampak dia cam pandang2 je akan aku, trus aku tanya, "ni nubies ker??". Ble dia dgr je soalan aku tu, trus dia ckp, "ye, ni mama kan?". Aku terkejut gak sbb dia kenal aku upenye, hahaha. Lepas tu kami borak2 sket & bergambar.

Masa nak tukar2 no hp, dia kata dia ada no aku, aku terkejut sekali lagi. Katanya dia dpt dari salah sorang nubies gak, tapi aku da lupa la namanya (sowie). Aku pun pelik gak dari mana nubies tu dpt ek?? Hmmm...ntah la mgkn dari nubies ke nubies la ni. Ah! tak kesah la. Ble dia da sampai ke umah (umah dia dekat je kat Tampin) dia trus sms aku beritahu dia hepi sgt dpt hadir ke gathering tu & dpt kenal2 ngan aku gak (masa tu aku msh lagi kat umah Nubhan, lom balek lagi). Pastu dia rajin gak ctc aku tanya kabar.

Sampai la satu ketika dia ctc aku minta bantuan ku carikan rumah utk dia di KL sbb dia dpt keja di Taman Tun Dr Ismail. Akhirnya aku dpt cari umah utknya di Mutiara Damansara.

Ok, dikesempatan ini aku nak ucapkan

Selamat Hari Jadi Ezzmal !!!
Semoga Hari2
Yg Bakal Mendatang

Membawa Kebahagiaan
Kepada Dirimu


2 comments:

Ezzmal said...

TAHNX DAMN MUCH,MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(^_^)

Shikin JD said...

no problem ezz...
ni je yg ma leh wat utk ari istimewa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...