Thursday, April 23, 2009

CouRse vs FLu....


2-days course...mencik..mencik..mencik. Aku kena attend course 21-22/4/2009. Malas tol nak gi tapi tak leh tak gi, kena paksa wooo.

Dlm malas2 pun tapi pastu ok gak, sebbaik facilitator best giler tahap gaban. W/p asyik2 presentation...presentation...presentation manjang. Mula2 mmg la sampai aku demam2 la 1st day tu, da la air-cond kuat sgt, aku ni mmg tak tahan ngan kesejukan. Pakai blazer tebal pun still tak kebal. 2nd day da sakit2, running nose & sneezing.


1st nite tu igt nak study & wat preparation utk presentation next day lagi tapi hampeh, aku melepek je sbb tak sihat. Pagi2 2nd day dtg ngan pala yg blank & poning. Mula2 igt nak excuse je tapi last2 tak leh larik, kena gak wat presentation lagi. Hehehehe yg kelakar tu mula2 cam kena 2 org wat 1 presentation tapi dek syok sgt aku terlupa trus aku bolot sorang2 wat presentation. Ye la aku ni kan ble da syok berckp mana sedar. Idea melambak2, takkan nak stop lak kan? Hahahaha, tamakkkk. Bkn apa ye la sbb da syok sgt sampai terlupa...takpe presentation mmg banyak so pastu aku soh je kawan aku lak wat. Padahal mmg sume org kena wat berkali2 gak.

Ble attend course ni paling nyampah ye la makan...makan...makan. Tak dapek makcik nak diet. Aku sampai simpan perut tak nak makan bape ari just utk persediaan dtg course, hahahaha.

Takpe da abes course aku truskan balek misi aku berdiet. Tapi healthy diet tau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...