Thursday, April 30, 2009

ProbLema.....



Sejak dua menjak ni, aku dilanda problema yg sukar aku tafsir & selesaikan. Aku tak dpt nak cari jalan terbaek & termudah buat diriku. Sume ni wat aku bertambah letih & lesu memikirkan apa yg patut aku lakukan.

Aku tak dpt nak citekan kat sini apa masalah aku, aku cuma ingin meluahkan agar aku dpt meringankan sedikit persoalan tersebut.


Aku spt diasak2 dgn persoalan2 yg aku tak dpt nak jawab dlm masa terdekat kecuali aku diberi masa yg panjang. Aku didesak tanpa aku dpt mempertahankan pendirian aku.

Aku cuba berserah kepada Ilahi agar aku diberi kekuatan & petunjuk jalan mana yg harus aku ikuti. Doakan aku......


Shikin JD : selagi kite dinamakan manusia, kite takkan dpt lari dari bermacam2 masalah, hanya cara penyelesaian saja yg berbeza....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...