Sunday, November 29, 2009

Moving : ParT 2 (New Office)....


Akhirnya, siap gak la posting ofis baru aku ni..adooooi berpoloh2 gak la nak siapkannya. Penat ni baru blk celebrate besdey anak tunggal aku Afif yg ke 17. Aku nak watkan small party utk dia tapi dia tak nak, so aku bawak dia gi nonton cite Twillight Saga : New Moon kat KLCC & makan2 je.

Epi bedey sayang !!!!


Oppss....selingan lak, hehehe....lupa lak ni entry utk ofis baru aku. K la, jom aku tunjukkan....meh!!!!!

ni la workstation aku under construction
(seblm dinding di sblh tmpt aku dipecahkan utk satukan 2 depts)


pemasangan meja & partition

carpet baru pon da siap dipasang

sbhg partition & meja yg telah disiap dipasang

Akhirnya setelah hampir 2 bulan maka siapla ofis baru kami yg terletak berdepan dgn ofis lama. So secara rasminya 7/10/2009 adalah tarikh kami berpindah sepenuhnya (100%) di ofis yg baru. Ofis yg lebih teratur, cantek & selesa, alhamdulillah. Yg aku tunjuk ni hanya la bhg dept aku aje....Group Administration. Group Communications da siap lebih awal.

entrance ofis kami yg baru....ujung sana adalah ofis lama kami

signboard kami

ujung sana adalah Group Communications yg da pindah lebih awal

taraaaaaaaaa....ni la workstation aku yg sekangkang kera
(tapi kejap2 aku ubah susunan atas meja, kes asyik tak puas ati je, hehehe)


ni workstation aku lagi satu hanya utk
monitor security access doors aje

mailing unit

ruang tamu di entrance

dari entrance

library, kecik sket dari dulu

meeting room

Shikin JD : Utk Baby Afif - study rajin2, jadi anak yg baek, beriman & bertanggungjawab. Mama doakan agar kamu akan lulus dgn cemerlang di SPM nanti...amin.

Afif dlm jubah semasa graduation yg baru lps
(semoga akan memakai jubah yg sebenarnya satu hari nanti, insyaallah...amin)
(pix bertopi & sdg amek sijil masa graduation tak dpt nak tepek sini sbb tak dpt nak scan lg)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...