Wednesday, February 9, 2011

DeMaM....mmmmm



Mlm td aku rasa xsdp badan, cam nak kena selsema & batuk. Bkn tu aje tapi badan pon bisa2 & sengal2. Pastu badan pon panas sgt.


Aku msk tdo awal sbb da xlarat, tp midnite aku terjaga & rasa sakit2 bdn tu makin teruk & aku tak selesa tido, pusing sana & pusing sini.


Jarang aku sakit2 camtu, slalu kalo kena selsema atau batuk pon xde la sampai demam2. Kira antibodi aku kuat gak cuma kali ni aku tewas mgkn faktor umur kot atau ni pada org lain biasa jer.




Pagi ni msh lemah agi badan tapi aku gagahkan gak gi keje. Aku minum madu cam dulu2 & pastu kahak kuar & pastu ok sket, cuma dmm yg xkebah. Pas mandi rasa segar sket tapi sekejap jer, pastu aku rasa lemah semula. Masa drive dtg ofis pon aku cam menggigil2 & tak larat tapi kalo aku tak bawak jugak camne nak sampai kan?


Kat ofis da cam ayam berak kapur tapi aku kuatkan semangat wat keje. Jalan sana sini gak w/p senarnya mmg lemah.


Aku cam nak ckp je tak larat tapi aku xnak manjakan badan ni. Agipon aku da malas nak ngadap Dr kat klinik ni.


Ye la mmg hidup aku manjang je jumpa Dr, so aku tahankan je la selagi mampu.



Shikin JD : Gi la jumpa Dr. Kalo malas2 mmg lambat la baik. Tapi kalo da malas tu tak dapek la nak nolong.....sendiri mau ingat !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...