Monday, August 29, 2011

IfTaR @ RaMaDhaN 27


Sabtu lepas, 27/8/2011 mmg ari yg tersangat la bz. Masa tu la baru nak kemas2 uma, basuh2 kain, kemas2 kubur mak-abah-nenek [tp yg ni aku xsmpt nak gi sbb penat sgt, so antar wakil je la, hehehe], shopping baju raya Afif yg baru blk uma smlmnya [26/8/2011].


Tp yg sempat aku wat aritu hanya kemas2 umah & basuh kain jer, huhu.....tergolek tol masa tu.
Esoknya [28/8/2011, Ahad] baru aku dpt gi shopping ngan Afif. Tu pon sebbaik naik motor, jem giler kat area umah aku & kat tmpt shopping. Tu pon xbrani nak msk KL, kat area Kepong & Selayang je lar.


Mula2 plan nak buka poser ngan adik-badik sumer & fmly secara potluck seblm msg2 blk kg mertua. Tp dek kepenatan, so kami ubah plan buka poser kat luar lak. Kami pilih Flaming Steamboat kat Danau Kota, Setapak. Tu 1st visit aku, kalo kat Sunway tu da pernah gi dulu.
Tmpt tu leh katakan cosy gak lar w/p xde la bsr sgt tapi mmg sesuai gathering ngan family atau kengkawan.




W/p tak sume adik-badik aku yg dpt join [Aman-keje, Angah-shopping], tapi mmg sonok gak lar sbb kami seramai 10 org + 3 bdk2. Iftar kami disponsor sepenuhnya oleh my eldest sis, Along.


Afif kuarkan makanan yg da siap direbus
Wan & Fariza [sis-in-law]


Wan & anak bongsu, Udin ngah tgu waktu berbuka




Gelagat Udin & Trisya


Along [sponsor], Afif & Tira


Sampai stim mata Baby Q disuap ice-cream oleh Wan [my bro]


Antara pengunjung yg berbuka poser kat situ


Kenyang perut suka ati





2 comments:

azahrohaizah said...

Kikin
sepanjang kita kenal mengenal di alam maya ni, rasa nya seperti saudara kandung..

Ampun kan jika ada yang TER


sELAMAT HARIRAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

Shikin JD said...

Zazah,

Salam Aidilfitri...

Kite juga nak memohon ampon & maaf sekiranya ada salah & silap serta menyinggung prasaan kala berbicara atau menulis...

*muah muah*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...