Sunday, September 4, 2011

PeNgaLaMaN PerTaMa SorG DaRa....


Ni ada lar detik2 terperinci yg berdebar2 utk sorg dara yg pertama kali 'melakukannya'.


Pd yg xpernah agi mengalaminya aku arap semoga butir2 dibawah ni dpt beri sket kelegaan pada korang yg aku tau mesti berdebar2 menghadapi 'saat2 genting' tersebut.



Sblm tu aku arap korang akan duduk dgn tenang supaya napas korang xde la 'semput'.....


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1. Baring ngan tenang, walaupun pasti korang rasa sket tegang & berdebar2.


2. Dia akan dekati kamu dan tanyakan kalo kamu rasa takut atau ngeri. Kalau dia tanya camtu, gelengkanlah pala kamu ngan berani.


3. Pastu dia akan masukan 'alat'nya. Mungkin masa tu suhu badan kamu akan meningkat & kamu akan berpeluh2. Tapi tenang je, sbb dia tau apa yg dia wat & akan lakukan dgn 'gentle'.


4. Dia akan pandang mata kamu dlm2 & minta kamu percaya kat dia. Jgn risau, dia da ada banyak pengalaman dlm hal ni.


5. Senyumannya yang menawan akan wat kamu rasa sket rileks & dia akan minta kamu 'buka lebih lebar' supaya 'alat'nya dpt msk dgn mudah. Saat ini mungkin kamu akan minta dia lakukan dgn cpt supaya kesakitan tu akan cpt ilang. Tapi dia tak mau buru2. Dia tak nak kamu rasa sakit.


6. Dia juga akan tanyakan kalo kamu rasa sakit. W/p air mata kamu berlinang, tapi kamu geleng lar pala kamu & soh dia truskan ngan apa yg dia ngah lakukan tu. Saat tu mgkn kamu rasa cam nak mati jer.


7. Pas beberapa saat, kamu akan rasa lega yg luar biasa & dia akan tarik blk 'alat' dia keluar. Dia akan beri sebuah senyuman yg paling hangat & akan puji betapa hebatnya kamu sebentar tadi.


8. Senyum lar puas2. Semua ni adalah pengalaman pertama kamu semasa....




























"CABUT GIGI"



cabotttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt




Shikin JD : Sori kalo korang expect cite ni adalah 18xxx. Ni aku kopipes jer & ubah-suai gaya bahasa ikut citarasa aku....huhu. Bukan salah aku tau !!!

Nantikan pula kesah raya aku di Aidil Fitri....*mati ler janji2 manis*.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...