Tuesday, January 4, 2011

KeMBaLi BLoGgiNg.....


Adeiii, lama tol rasanya aku da tinggalkan alam blog ni, almaklumla sbb sume org skang ni ngah giler berFB kan? *FB=Facebook*.

So, sume update ttg diri memsg kat situ la tujunya, lebih cpt & lebih mudah, tak yah nak mengarang2 bagai cam wat karangan sekolah rendah, hehehe.

Just update status dlm 1-2-3 baris da siap utk gitau perkembangan diri memsg.

Ok, skang aku nak tumpu semula alam blogging ni sbb aku cam da boring kat FB tu la...aku pon da deactivate a/c kat situ. Sbb2 aku deactivate my a/c tu adalah rahsia, hehehe....majuk kah aku atau aku da mula fedup? Sori, tak leh cite....my big secret *big la sgt*.

Tapi tak tau la sampai ble aku 'majuk' kat FB tu, ntah2 ptg ni gak aku activatekan semula, Bak org kata, "tobat sambal belacan", muahahahaha......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...