Tuesday, November 29, 2011

HaPpY BiRThDaY BaBy !!!



Arini, 29/11/2011 merupakan tarikh ulang tahun kelahiran anak kesayanganku Afif Farhan yg ke 19. Cam tak caya je 19 thn dulu dia dok dlm rahimku selama 9 bln++ & da bersama tempuh pelbagai2 peristiwa suka & duka selama itu.



Dia sorang anak yg senang dijaga masa kecik sampai la ke ari ni krn dia kurang karenah, tak banyak ragam & tak 'peningkan' aku lbh2 masa kecik dulu. Cuma skang ni ble dia da meningkat dewasa dia da ada pemikiran & pendirian sendiri. Dia jadik sorang yg tau memilih apa yg dimaukannya.


Kdg2 kami 'bertikam-lidah' ble msg2 nak menang dgn pendpt msg2, hehehe. Kdg2 aku 'kalah' tapi slalunya aku akan bagi alasan2 yg munasabah ngapa aku berpendirian camtu.



Aku slalu bagi peluang pd dia utk berkongsi apa saja dgn ku seumpama sorang kawan. Tp bkn sume cite dia nak share ngan aku, lbh2 hal2 remaja ni. Tapi aku tak kesah psl tu asalkan dia tau apa yg dia buat & tak langgar batas2 prinsip.


Afif, sempena hari berbahagia ni, mama nak ucapkan

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN KE 19
Jadilah hamba Allah yg Baik,
Anak yg Taat & Pelajar yg Cemerlang

Jgn sia2kan hidupmu
Jadilah sorang yg berjaya
Mama akan sentiasa doakan kesejahteraan
& kejayaan kamu


HAPPY BIRTHDAY BABY !




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...