Wednesday, October 8, 2008

Happy 22nd Birthday Ucu Manja

8 Oktober 1986 merupakan tarikh kelahiran salah sorang nubies yg mmg tegar kental, Ucu Manja & telah berumur 22 tahun pada tahun ini....dah lepas 1 thn utk mendpat kunci mengikut org dulu2. En kunci apa ek? Kunci umah ke kunci keta? Hahahaha tak kisah la, kira di umur tersebut adalah saat2 matang & boleh membuat keputusan sendiri. Tapi org skang ni tak sampai umur 21 tahun pun dah matang sbb ramai yg dah mula berdikari sebelum saat tersebut. Eh melalut lak, org nak cite pasal birday girl ni.

SELAMAT HARI JADI UCU MANJA!!! Semoga dikurniakan kesihatan yg baik & dimurahkan rezeki. Oppps tak lupa gak, cpt dpt jodoh.....hehehehe Ucu dah ada someone ke? Kalo dah ada tu cpt2 ikat kuat2 jgn terlepas....wakakakakaka.

Ok, ni mama nak bagi Ucu adiah kek, ni je yg mampu, huhu.


2 comments:

UcU mAnjA said...

hai mama...
thanks mama,
gambar kek pn cukup lah mama..
janji ikhlas kan..

thanks so much!!!

Shikin JD said...

no problem ucu...
besa la igt mengingati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...