Sunday, October 19, 2008

BeGhAyO @ NuBieS HoUsE - Ajym

Ahad 19/10/2008, aku bersama2 Afif, Ajoy, Harney, KT, NoraJoey, Tokwan, Kyrun, Ucu, Dyla, Bad, LadyM, Angah Ruzi bersama2 ahli keluarga telah pergi berghayo kek umah pasangan Ajym & Narnia di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras.

Ni la umah Ajym & Narnia



Aku menunggu Ajoy & Harney di depan Mydin, Pudu Raya. Oleh kerana Kyrun & KT tak tau camne nak gi umah Ajym, so aku suruh je mereka tgu di sana. Kami berkonvoi ke rumah Ajym pada jam 2.30pm. Sebbaik Ajoy tau camne nak kesana so mudah sket la tak susah2 sgt mencari.

Tak ssh sgt nak ke umah Ajym-Narnia, tapi kalo gi lagi sekali aku tak tau, hehehehehe. Waaah umah dorang nampak cam kecik dari luar tapi upenya luas betul. Mmg selesa la ramai2 dtg.

makanan yg mmg sedap gilerrrr

manisan arab....rasa cam ada kacang hijau....cam kueh btg buruk

carrot cheese cake....yum yum yummy

kacang Jepun, ntah apa ke namanya....tapi tgk cam kacang peas je



ma dah makankan utk Farell, hehehehe sket je tu

ni kata Ajym, special utk Farell utk pecahkan lemak pas makan





sedondon kaler ngan langsir...wakakakakaka
kami tak janji tau pakai kaler oren ni, kebetulan...
anak & mama kan? lagipun tu official color nubhan fc kan?

makan kueh raya dulu....malu2 nak serang meja makan..huhu

3 dara pingitan



tangga yg dah jadi trademark nubies

wah!!!! scandal.....

Liza bersama cik abg yg sporting

ngan Ucu yg cun melecun

ngan Heri

ngan Tokwan yg ja'at....hahahahahaha ske gado ngan dia

ngan host Ajym....tengkiu so much

ngan co-host Narnia

ngan Badri yg pemalu

bakal bapa mithali

ngan Harney bunny

ngan Liza @ LadyM

ngan Angah Ruzi

ngan DS Kyrun yg happening

Angah Ruzi & Kyrun berbaju sedondon

mana satu nak pilih ni, hehehehe

KT, Afif & NoraJoey

ngan buah hati pengarang jantungku, Afif

ngan KT yg cute & keletah


ngan Dyla cik mek molek putih melepak

calon isteri mithali

wawawawa Afiffffffffffffff

KT sekali lagi sbg bibik....larikkkkk

sempat berbuai sambil berposing ngan Heri sebelum pulang

cuba teka kaki & tangan sapa kah sume ni?

ok la betul tak tekaan anda ngan apa yg Harney dah labelkan?


babai sebelum pulang

Akhirkata ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada Ajym & Narnia yg telah menjemput kami beraya ke rumah mereka dgn menghidangkan makanan yg lazat2 yg sampai skang masih terasa2 lagi. Terima kasih daun keladi, lain kali jemput lagi...hehehehehe.

6 comments:

~AqUnUbiEsEtiA~ said...

ala....
bestnyer....
jeles lah!!!!

hArnEy said...

helmi~
asyik nak jeles jer...
jgn jeles2...weee~

Shikin JD said...

tu la ngapa menjeleskan diri mie
nanti kat joseh kite all out ek?
bagi org lain lak jeles
wakakakakakaka

UcU mAnjA said...

amboi!!
cepatnya masuk blog ni... ucu nyer kes sabtu pun tak tempek lagi ni!!

ala,
dekat juasehh nanti,
ucu pulak yg jeles ok!!!

:(

~AqUnUbiEsEtiA~ said...

ala harney dpt gi...
mmg la...
cube tak dapat gi...
mesti bengang kan...

sebab pe harney gi...
sebab bestkan dapat berkumpul...
same la mcm den...
ralat tak dapat join...
he~~~~

hArnEy said...

ala helmi...nih bwu sket la...
nubhan xdew pon...
nty kite kumpul jugak ramai2...so kite join setakat yg mampu jela...kalo boleh pegi kite pegi kalo xboleh pegi kite xpegi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...