Monday, March 9, 2009

HePi bEsDeY EcaH....

Harini, 9/3/2009 merupakan hari ulangtaon kelahiran Siti Noor Aishah@Ecah yg ke 24. Ecah yg ku kenali sbg Nubies, rasanya mesra secara on9 je sbb rasanya mmg jarang kami dpt berjumpa.

Yg aku igt pertama kali kami bertemu semasa majlis kenduri Nubhan di kgnya. Masa tu Harney, Erin & Ecah dtg mencariku & memperkenalkan diri mereka di belakang dewan tu. Orgnya mmg pemalu & kami tak bnyk berbual sbb baru kenal. Tapi lepas tu kami ramah ble bersua di alam maya, hehehe.

Orgnya mmg manja ngan 'abg2'nya, Along & Angah
(korang tau kan sapa abg2 dia ni). Selalu jadi bahan usikan abg2nya yg nakal tu.

Di kesempatan ni, mama ingin mengucapkan Selamat Ulang Tahun Kelahiran semoga Ecah dikurniakan dgn kesihatan yg baek, lulus dgn cemerlang dlm peperiksaan & bakal menjadi org yg berjaya dlm apa jua bidang yg diceburi, amin.


HEPI BESDEY ECAH!!!

Shikin JD : sori lambat wish, tau2 je la blog ni, tuan nya pun kena tendang msk sini hehehe.

3 comments:

aisyah_kz said...

((((mama))))
thanx so much ya!!!
nk adiah ma!!
hehehe

Shikin JD said...

adiah???
adiah?????
adiah???????

grrrrrr (gigil)
larikkkkkkkkkkkkkkkkkk...

aisyah_kz said...

kojarrrrrrrr ma smpai dapek..
hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...