Sunday, March 8, 2009

DaTe NgaN nArNiA....


Semasa berborak kat ym conference ngan Narnia & Tokwan, Narnia ajak aku gi lunch during office hours. Dia cadangkan kat Tupai Tupai.

Memandangkan lunch time aku hanya 1 hr, aku ssh sket kalo nak gi jauh2, kalo kat area ofis aku leh la...aku usulkan baek aku amek 1/2 day leave, leh la lama2 sket. So, Narnia pun setuju & dia pun nak amek 1/2 day leave gak, so leh la kami gi tgk wayang pastu, huhu.

Narnia mmg ske kalo dpt bercuti during weekdays sbb senang, kalo weekends leceh sket, train dia panjang katanya, hahahaha (dia mmg da biasa wat plan 'ja'at' tu ngan Ajym).

Mula2 Tokwan pun nak join kami tapi akhirnya tak dpt sbb ada assignment nak dibuat katanya...hmmm takpe la laen kali leh join Kami akhirnya pilih KLCC sbb senang leh lunch, tgk wayang & shopping at 1 place.

So, hari yg dipilih adalah 4/3/2009, Rabu (aku kalo Isnin, Rabu & Jumaat mmg free sket sbb tak amek Afif dari tuition). So aku kuar dari ofis kol 12.30pm & sampai ke KLCC dlm kol 1.05pm sbb jem traffic light. Narnia da sampai awal. So aku gi ke centre court tmpt temujanji kami. Pas aku abes 1 round tawaf kat situ tak nampak lak Narnia, so aku kol dia, upe2nya dia gi ronda2 kejap.

Pasal da lapar giler kami trus gi food court kat 4th floor. Tak tau apa nak makan tapi ble nampak 1 table (2 girls) yg mkn cam char kway teow cam tergoda lak aku. Aku ngan muka tak malu trus tanya girls tu katne dia beli sbb leh jimatkan masa dari cari2kan?? Hahaha, Narnia geleng2 pala jer tgk aku selamba gi tanya.

Narnia makan nasi campur je, ble tgk nasi dia tu cam nyesal lak beli kway teow tu (Nusantara Kway Teow) sbb cam tak sedap lak, tgk org lain makan cam sodap. Harga RM6.80, weiiii cam tak baloi jer, kalo sodap takper la.

Pastu kami trus gi panggung tgk apa2 yg nak ditonton. Bnyk gak cite tapi tak tau cite apa yg best, so gi tanya kat counter cite yg best, hahahahaha. Last2 kami pilih cite Punisher 2, belasah je la. Oooo ye, Narnia belanja aku tgk wayang tu, thanks so much Narnia, hehehe.

Pasal masa ada lagi, kami gi solat lu & ngam2 masa nak tonton. Mula2 aku rasa cam tak best je sbb aku ni kalo cite ganas2 kureng sket tapi tak lama pastu cam best gak cite tu...lama2 maken best, tapi abes cpt lak, 1 1/2 jam da abes, cisss. Tu kalo tgk yg part 1 tentu lagi best & berkesan.

Pasal masa bnyk lagi so kami jalan2 gi sopinggggg. Mula2 aku nak follow Narnia gi soping jer, tak fikir nak beli la. Narnia kata nak cari gak at least selai baju sbg tanda date ngan aku hehehe.

Akhirnya lepas dok window shopping tu aku 'terbeli' gak baju kat Mark & Spencer. Mmg aku ssh sket nak cari baju yg sesuai sbb....syssssss (hahahahaha).
Aku kenan long sleeve t-shirt, so aku amek sampai 3 lai laen2 kaler, ha, amek kauuu, hahaha.

Akhirnya kami selesai shopping & kuar dari KLCC ngam2 jam 6pm (aku tak kesah sgt lewat sbb Afif lek tuition sendiri, awal dlm kol 4pm). Parking fees RM13, hmmm takper sekali sekala. Sampai umah jam 7pm sbb jem sket.
Apa2 mmg syok gak w/p hanya kami berdua jer, dpt relaxkan fikiran sket.

Sekali lagi aku nak ucap terima kasih daun keladi pada Narnia yg da sponsor aku tgk wayang haritu, huhu.
Sebelum tu kami ada gak plan nak wat gathering ngan gang2 yg ngam, tak kesah la kat mana2, samada potluck atau lepak atau piknik mana2 yg bersesuian. Tapi masa & tempat je lom decide lagi. Tentu sonok sbb da lama tak lepak ngan gang....


Shikin JD : thanks to Nubhan & Nubhan FC yg telah menemukan kami sume & persahabatan yg terbina amatlah manis w/p bermacam2 ujian berlaku & berharap semoga hubungan tersebut akan berkekalan & berpanjangan w/p tak bersama2 lagi ngan FC, amin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...