Sunday, March 15, 2009

HePi bEsDeY FikRi....


Harini, 15/3/2009 merupakan hari ulang taon ke 21 buat Fikri.


Fikri yg ku kenali kecik molek, amatla pendiam, pemalu & misteri. Pertama kali jumpa masa kenduri di kg Nubhan tapi masa tu mmg tak kenal dia, ble da blk baru tau. Orgnya mmg berat mulut...kira 'enjin lambat panas' la org kata.

Dlm pendiamnya tu pun dia bnyk berjasa pada kami masa gathering raya kat Joseh dulu (terima kasih banyak2 Fik). Dia tawarkan umah kuarganya yg kosong di Batu Kikir (tak jauh dari kg Nubhan) utk kami tinggal semasa kat sana. Mmg cam org ngantuk disorongkan bantal la.

Kami ngan muka tak malu menderu2 msk sana ramai2, hahahaha.
Mmg terkejut la dia sbb pada awalnya hanya bbrp org je yg nak tinggal kat sana. Ye la aku sian kat Umi & trelernya yg panjang, KT, Nora, Harney, Tini, Tykah, Erin sume, sumbat je la ramai2. Mmg meriah la masa tu (rindu lak ngan suasana tu).

Fikri ni masa tu mmg pendiam sgt, dia hanya dgr je kami yg kecoh ni berbual, tapi ble da nak balek baru dgr sorenya. Upe2nya leh tahan gak la dia ni kuat bergurau.
Ok, skang aku nak share pix dia yg menarek....


ni masa tgu giliran nak nyanyi, hehehe
(jgn maen2 tau, sepentas ngan Nubhan tuuuu)

wajah keletihan tapi ttp cute
selepas abes majlis gathering raya@Joseh

Ok la sebelum melalut, mama nak ucapkan Selamat Hari Jadi kpd Fikri semoga panjang umo, dimurahkan rezeki, lulus ngan cemerlang dlm pelajaran & berjaya dlm apa jua bidang yg diceburi, aminnnnnnnnnn.

HEPI BESDEY FIKRI !!!

2 comments:

fikri88 said...

waaaa..!!!!!!!!
tq mama teruja nie..
thn nie xdpt kek reAL..
kek blog pown jadi lee..
thx mama

Shikin JD said...

ok, no problem fik...
harap fik ske ngan kek tu ek? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...