Monday, March 30, 2009

HePi bEsDeY YaSmEEn...


Kini, tiba lak giliran ulang taon kelahiran sahabat ku yg tersayang yg lebih dikenali sbg Yasmeen yg ke-37 arini.

Aku da lupa tarikh perkenalan kami tapi di taon 2007 (sori Yas) & kami sama2 merupakan daBruts. Dlm semua daBruts kira kami yg maseh rapat & sentiasa berhubungan antara satu sama lain.

W/p kami berjauhan krn Yasmeen di Brunei Darussalam tapi kami tak menghadapi masalah lebih2 dgn kecanggihan zaman IT kini yg dpt mengeratkan yg jauh. Samada melalui hp atau chat di ym, kami ttp selalu bersama2.

Sekali sekala jika berkesempatan kami akan berjumpa. Wat masa ni hanya Yasmeen aje yg bbrp kali turun ke KL berjumpa dgnku, giliran ku ntah bile, tapi isyaallah satu hari nanti aku ttp akan ke sana.

Yasmeen merupakan sahabat yg paling rapat dgn ku kini. Kira sahabat cium molot la hahahaha. Yg berkongsi suka, duka, gembira, sedih, bahagia...pendek kata segalanyala. Ketawa ku, ketawa la dia, menanges ku sama2 kami meraung begitu gak sebaliknya, hehehe.

Dgn Yas, aku tak leh nak sorok kalo aku menghadapi apa2 sbb dia akan cpt je mengesannya, begitu gak sebaliknya....hahahaha ye la sehati sejiwa kan?

Segala gerak rasa kami akan kami kongsi bersama. Jika ada menghadapi masalah pun kami berdua akan berbincang & cuba cari jalan penyelesaian atau yg paling hampir.


Aku senang berkawan dgnnya yg umpama spt adik ku sendiri. Aku sentiasa berdoa agar persahabatan kami akan berkekalan sehingga selama2nya & ke akhir hayat kami, amin.

Di sini aku ingin mengatakan kepada nya.....

Yas, I love u so much

semoga akan sentiasa berada dlm kesihatan yg baek, murah rezeki, sentiasa ceria & bahagia di samping keluarga, amin.

special for u, hehehe utang lu tau, hahahaha

Hepi Besdey Yas !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...