Saturday, March 7, 2009

BloGspot yg GiLer & BeRiTa SeDiH....


Aku tak tau camne aku sendiri tak leh msk blog aku sendiri???

*&^%$#@ huaaaaaaaarrrrgh.......

Ni aku msk pun ikut tingkap, tapi tak leh tgk final touch utk blog aku, just leh post jer, eeeeeeeeeeeee....(tapi ada kala ok lak, cissss).

Mgkn korang pun sama gak kot tak leh msk blog aku, bkn aku cancel invitation tau, jgn lak tiba2 kata aku banned korang (w/p aku penah wat camtu)....just technical problem je ni, ntah biler akan selesai.

Kalo msk blog korang yg tak locked tu ok gak, cuma private blog je hadapi masalah ni...

Ada blog yg aku msk, gulap gulita jer, nak baca kena highlight lu lak tu, hish, maybe ada la tu problem ngan blogspot ni...mula2 igt pc ofis je camtu, tapi ble blk umah, laptop aku pun sama gak kena camtu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Da la aku cam mengong je ni, dlm 2 ari aku terima 2 berita sedih, kematian....innalillah

1. Rakan di opis, meninggal semasa sdg maen badminton, orgnya 43 taon, single, lelaki, active sukan tapi da ajal katakan....Dia ninggal hari Khamis, 5/3/2009 ptg after office masa maen kat Sports Club office kami.

2. Uncle, Pak Itam, adek arwah mak (berlainan ibu), Jumaat mlm, 6/3/2009. Pengkebumian hari Sabtu. Aku baru blk dari Masjid Kg Baru.

Aku adiahkan al-Fatihah kepada kedua roh mereka.....semoga roh mereka akan dicucuri rahmat.

Shikin JD : utk atasi problem tak leh msk blog ni, apa yg aku wat, delete cookies....baru ok, tapi kdg2 kejap je, so sapa2 yg kejap bole kejap tak leh msk tu, pls delete cookies, tak kesah la chocolate cookies ker, apa cookies ker, hehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...