Monday, May 4, 2009

GrRRrrr...





Awaaaaaaaaaaaaattt????
(pinjam dialek kawan aku kat utagha, hehehe).
Awat maghah sgt ni nooooo????
Aku ngah geram ni, tadi sempat naek angin jap....tapi da cool sket
Nanti la aku stori mori.......

Shikin JD : jgn speku, sbb stori tu mmg korang pun tak leh agak

4 comments:

Zamani84 said...

Hehe
Ape kehe nye tu?

Shikin JD said...

ada la geram sket...
tu ada clue tu kat pix tu huhu
nanti la ble da free ma tulis
kat ofis bz, nanti kang tgk la camne

tungguuuuuuuuuuuu....

(takde kena mengena ngan korang, jgn sapa2 nak sentap, hehehehe)

star said...

clue kat pic??? mama kerintingkan rambut keee??? hehehehe

Shikin JD said...

kerintingkan rambut?????

hahahahahahaha

eh kalo nak tau rambut mama ada ikal2 sket tau, skang ni ma potong pendek, lagi nampak cun, eh lagi nampak curly sket....

tapi ma ske la penampilan baru ni huhu (perasan hahahahaha)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...