Monday, July 13, 2009

PLKN....

Lama tol tak hapdet blog ni, huhu. Aku cam takde mood la lately, ntah ngape. Bkn takde mende nak dishare ngan korang, banyak cite sebenarnya, tapi...........

Ok la aku share salah satu berita yg ku terima dari anak kesayangan ku pada 1/7/2009 aritu (lama da, hehehe).

Tahniah!!
92112914**** AFIF FARHAN BIN ****** terpilih menyertai PLKN Siri 7/2010.


Hehehe, berita ni telah menghampakan Afif sbb dia da berangan lepas abes SPM dia nak keje sementara tgu result. Org nak pegang duit sendiri, nak berdikari la konon kumpul duit utk masuk kolej (insyaallah, harap2 tercapai cite2 dia tu).

Kat skolah dia berebut2 kawan2 dia cek melalui sms ttg kemasukkan ke PLKN tu, dia pun cuba nasib la, last2 nama dia naik, huhu. Aku tak kesah, terpilih atau tak sama je tapi aku rasa lebih baik dia terpilih sbb tu satu pengalaman yg tak ternilai. Kalo la umo cam aku ni msh boleh msk, aku pun nak cuba gak, hahahaha (larat kerrr???).

K la, kalo aku rajin aku tulis lagi. Ekceli tak bape sihat ni, maseh lali2 makan obat, huhu (selsema, batuk & domam sket2).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...