Friday, July 31, 2009

Kad & WarKah Dari Seseorang....


31/7/2009 (Jumaat), tiba2 aku trime sekeping kad yg diposkan ke pejabat. Mula aku terkejut gak sbb blm raya da trime kad. Aku tak leh nak agak dari sapa & kad apa. Ble aku bukak je aku tgk kad bertulis "Good Bye and Good Luck". Aku tertanya2 apa makna kad tu & dari sapa?

Ble aku bukak je aku terkejut gak la sbb dari org yg aku tak sangka2 sbb kira da lama lost contact. Aku terkejut dari mana dia dpt alamat pejabat aku. Mgkn dulu aku pernah beri padanya kot. Dlm kad tu ada sekeping kertas bertulisan cantek yg panjang (maaf aku tak leh reveal secara terperinci kandungan surat & kad tu).

Aku hanya leh beritahu bhw penghantar kad & warkah tu memohon maaf kpd ku atas kesilapan yg telah dilakukannya.

Aku terkedu krn tak tau nak kata apa. Speechless.....hmmmm.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...