Friday, September 4, 2009

JuaDah RaMaDhaN (part 11 & 12)...


Da bape ari aku tak hapdet blog ni ngan masakan aku kan? Bkn tak masak tapi tu la mandangkan balek kojo jem giler so sempat wat ala kadar je la....

2 ari lepas aku just wat Telor Dadar je mandangkan Udang Masak Tempoyak maseh ada balance lagi & smlm aku masak Sardin Tin Bercili Padi je la tapi tak smpt nak amek pix sbb terlupa. Cukup la kan masakan yg simple ala kadar asalkan kenyang.

Lagipun masak sendiri ni bnyk faedahnya sbb jimat, puas hati, leh makan banyak, bersih & lagipun di bulan ramadhan ni tak yah nak membazir ngan macam2 juadah sbb nanti last2 tak dimakan. Tu la aku dari dulu sebaik mgkn akan elakkan pasar ramadhan sbb tau kalo aku gi kang macam2 mende yg aku nmpk & tergoda. Da la duwet pun ala2 berat & berbunyi (wet syilling, hahahaha), so lu pk la sendiri kan?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...