Thursday, September 17, 2009

BerSaMa TeTamu Dari JauH...

Ok, sblm ni aku ada britau ttg 'seseorang' yg amat aku rindu sgt sbb da bertaon tak bertentang mata telah 'turun' ke KL. So, sejak smlm aku entertain dia. Ekceli dia kat sini sbb berkursus kat Mid Valley so penginapan dia kat Cititel tu mmg sesuai sgt.

Smlm aku amek dia kat KL Sentral jam 10.30pm & antar ke Cititel Mid Valley. Selepas check-in kami pusing2 KL & singgah kat Kg Baru sbb dia kelaparan & nak makan nasi. So dia order Nasi Goreng Ayam, aku plak makan keropok colek je sbb da kenyang berbuka ngan Nasi Beriani yg Along beli (ni sbb lately mmg tak sempat nak masak, blk keje pun lambat sbb jalan jem giler).

Ok la aku tak nak berahsia sgt.....so skang aku paparkan gambar 'org' tew....

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

ni la orgnya...Yasmeen si cantek manis dari Brunei

So mlm ni aku temankan dia lagi, katanya nak cari tudung kat Bazar Ramadhan Jln TAR, so aku amek dia kat Mid Valley. Sblm tu aku singgah lu kat Coffee Bean sbb dia ngah on9 sbb berchatting ngan kawannya kat situ.

Kat Bazar tu lak komain ramai lagi manusia yg maseh shopping di last2 ramadhan ni. Mgkn dorang nak wat last shopping sblm balek ke kg msg2. Yas pun tak ketinggalan cari sesuatu utk bawa pulang ke Brunei. Terkejut giler dia tgk kemeriahan bazar ramadhan kat situ. Bersesak2 sampai nak jalan pun ssh. Sambil tu smpt gak kami singgah di gerai2 kat situ beli brg2 yg diminati.

Yas smpt beli bbrp helai tudung, sampin utk anak2nya, kueh2 raya & baju kurung. Ooo ye, baju kurung tu dia beli kat gerai Syarmim (anak Angah) yg meniaga kat situ cam yg aku sbt aritu. Yas minat ngan baju2 yg ada kat situ & beli sehelai baju. Ekceli ada bbrp helai yg dia ske tapi warna yg dia nak tu da abes plk. Syarmim jual baju tu dgn potongan harga yg amat memuaskan (hanya diberi pada kuarga saja).

Syarmim sdg melayan Yasmeen memilih pakaian
(si Syarmim ni dlm pix tak photogenic)

salah sorang kwn Syarmim yg membantu di gerai tu

Ni la nombor gerai Syarmim.....291

Ok la, pada sapa2 yg berminat sila la ke gerai Syarmim di situ. Kalo berminat nak beli beritahu saja yg kamu kawan Mak Yang. Syarmim akan bagi diskaun yg memuaskan. Ekceli ada lagi satu gerai yg dijaga oleh Farra (jual baju2 lelaki) tapi kami tak smpt nak jenguk ke situ.

Pastu kami da tak larat nak bersesak2 ngan manusia2 kat situ, so kami kuar dari Jalan Bunos utk pulang. Kami akan kembali lagi Jumaat ni sblm Yasmeen pulang ke Brunei Sabtu nanti. Mgkn kami akan mencari penginapan kat situ. So ni tandanya kami akan shopping giler2 la hahahaha.

Golden Girls...one taken-one available...hahahaha


Shikin JD : Tiba2 tingat lak sorang 'kawan' tu (penah jd kwn rapat aku satu ketika dulu); yg dulu kami pernah bincang jika Yasmeen turun ke KL nanti katanya nak jumpa & ronda sama2....tapi MASA da mengubah segalanya....hmmm.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...