Friday, September 23, 2011

RaYa OpeN Hse @ RoYaLe ChuLan....


21/9/2011 @ Rabu, big boss kami GMD Tan Sri adakan majlis hari raya meraikan anak2 yatim, staff & kwn2nya di The Royale Chulan Kuala Lumpur. Dari siang sampai la ke malam majlis tersebut diadakan. Utk staff adalah pd jam 4 ptg.



Majlis kali ni cam kurang ummppphhh je pada pandangan aku. Mgkn sbb tak ramai staff yg hadir sama. Makanan mmg banyak tapi aku hanya mkn sket je sbb tak berselera nak makan.





Cam biasa masa ni la baru dpt jumpa kwn2 dari lain2 anak sykt/dept. W/p xsume yg hadir tapi aku dpt gak la bermesra dgn sbgian rakan2 yg hadir sama. Tu pon xduduk lama sbb msg2 nak blk cpt takot tersangkut di traffic jem.















Shikin JD : Sejak blk dari bercuti ni aku cam letih je & tak berdaya nak hapdet blog ni. Banyak yg aku utang ni. Bkn tu je aku pon xbape berselera nak makan. Tapi ok gak dpt gak aku berdiet semula, hehehehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...