Monday, October 3, 2011

PeNguMuMaN PenTiNg.....


Duhai peminat2 blog ini...
.
[katenyerrrrr...sambil terdgr muntah ijau di sana sini...uwekkkkkk !!!]

HARAP MAAF sbb aku da lama tak hapdet blog ni esp. trip ke Hongkong tu. FYI msh dlm proses mengemaskini cite & gambar2 yg terlalu banyak esp. kat Disneyland [tupun terpaksa dicincang2 sbhg gambar2 yg da diambil].


Aku harap penantian korang sume berbaloi dgn stori aku yg bakal menghiburkan & menyengat....cam slalu lar [kekekekeke, syok sendiri].


Dialog korang [aku tau dlm ati korang mesti ckp camni] : "....ko hengat ko tu sapa....artisss???..."


Dialog aku :..." ADA AKU KESAH??? [ekceli aku mmg paling pantang org sebut "ada aku kesah" ni, tp aku nak ckp gak].

"....korang peduli hapa, korang tu ada blog ker?....aku adaaaaaaaa...."


Hahahahaha....larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk


Shikin JD : Aku hengat nak settlekan sume N3 pasal Hongkong during last weekends tapi sbb aku tetiba ada program yg mencabar minda & fizikal aku sampai aku tergolek dog dan wat masa yg aku peruntukkan tak dpt ditunaikan .....nantikan N3 ttg program yg wat aku berpeluh2 tu......[kalah promo Astro, hahahaha].



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...