Monday, December 14, 2009

CoTi WiTh No MoneY...


Bln Disember ni aku banyak bercuti sbb opis aku soh kami sumer clearkan annual leave memsg utk taon ni & tak leh carry forward ke taon dpn cam taon2 sblm ni (kecuali ada alasan yg kuat cam nak sambung study, kawen, gi Mekah atau apa2 alasan yg leh di terima pihak majikan).

So kelam kabut la kami amek coti sampai ramai yg coti serentak (tu pon boss msh berkira2 agar kat opis ttp ada backup la).

So sbb coti aku msh ada banyak lagi, bln Disember ni kira hampir setiap hari Rabu je yg aku keje, tu pon sbb nak siapkan weekly report. Ok gak tu lebih2 Afif pon da abes SPM (last paper dia 10/12/2009)....tapi.......masalah negaranya duit pon tinggal 3 hengget je dlm bank hahahahahaha.......baru padan muka aku (bulan ni mmg expenses aku teruk sket).

Diulangi...3 hengget....kekeke, kelakar tol sbb tak pernah2 aku sesak truk cam skang ni. Tapi sebbaik gak la aku dpt collect utang2 sket2 utk wat belanja.


So, ndak tak ndak kena la dok umah je la...huhu. Tapi aku ngah tgu kot2 ada bonus tgh bulan ni (cam yg diura2kan la...hmmm). Arap2 ada la tu, dpt la aku spend time ngan Afif or kengkawan kat luar sbb da boring gak asyik dok umah je ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...