Saturday, November 1, 2008

Tew je yg aku ada...

Aku keliru.....sbb aku diberi pilihan utk berbuat sesuatu yg aku tak leh wat. W/p aku tak ske dipaksa tapi permintaan ni mmg aku kena fikir masak2....pasal aku tau kau mmg amek berat akan aku; tapi sayang, plsssssss, mmg susah, sukar, tak mudah....

Aku jugak tercari2 sume dah ilang....mane...mane...mane????

Tp ati kecik ku berkata, oooooo yg itew2 je milik aku. Watpe nak miliki bkn hak aku kan? Biar aku dpt sikit tapi kepuasan yg besar, penuh makna.

Tak leh tamak. Cukup...cukup....cukup

Tew je yg aku ada.....redha, syukur....alhamdulillah.....tak ilang.

merenung jauh memikirkan permintaan tersebut

~pix credit to Fikri~


p/s diigtkan sekali lagi, bkn persoalan CINTA

3 comments:

NoraJoey said...

kadang sukar tuk wat pilihan..

Shikin JD said...

pilihan yg kite tau kite sukar nak lakukan
tapi demi permintaan kena difikirkan
w/p belum tentu kite akan lakukan
haiiiiiiiii, ntah la

FaDLi said...

kdg2 takut untuk buat keputusan.. huhuhu..
-Iras-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...