Friday, November 14, 2008

ReSigNEd frOm nUbhAn fC


Dgn hati yg berat, aku telah meletakkan jawatan sbg Naib Presiden Nubhan FC berkuatkuasa pada harini, 14/11/2008. Aku dah lama nak letak jawatan tapi aku masih sygkan Nubhan & FC & tak nak nanti mereka terkena tempiasnya....so aku bertahan sehingga harini.

Tapi skang aku dah nekad utk merealisasikan apa yg aku dah fikir lama....aku dah email pada Presiden, Penasihat 1, Mr. Vern & Penasihat IV, Abgmosha serta aku dah post kat forumation.

Keputusan ni adalah muktamad.

5 comments:

HelmiLassim said...
This comment has been removed by the author.
HelmiLassim said...

mie terima jer keputusan ma nie...
ape2 pon...
ma terus sokong Nubhan tau...
same2 bantu mie...
jadi penyokong kuat Nubhan...
jgn tunjukkan kelemahan ma ok..
we are together...

Shikin JD said...

hmmmmm......

HelmiLassim said...

laaaa...
mengeluh plak ma nie..
xpe la ma...
mie tak pakse...
hehehe...

Shikin JD said...

ma akan still support nubhan dari kejauhan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...