Friday, November 21, 2008

sAkiT pALaaaaaa......

a

Smlm aku melepek & terus tertido pas blk keja, cam tak sihat je. Ble aku terbangun dah kol 3.40am & aku tgk upenya aku tak mandi2 sejak blk keja. Adoooooi....bangun2 je pala ku sakit sgt.

Aku tido blk & bangun2 je tgk jam dah 7.38am. Alamak dah lewat! Ni sejak hp kesayangan ku ilang mmg tak de 'pembantu' yg leh kejutkan aku bangun pagi.....geram tol. Afif pun tak leh harap, dia sendiri tak dgr jam loceng dia, aku yg akan kejutkan dia ble terdgr kalo aku dah terjaga sbb sakit telinga aku dgr komain kuat lagi. Ada tak ada 'pengganti' pun sekejap tapi dah dipulangkan kat tuannya....rindunyerrrr.

Aku gagahkan gak gi ofis. Drive pun dlm keadaan yg tak bermaya. Dlm keta biasala aku mesti putarkan CD peberet aku, tapi aku cam tak de mood je nak dgr. Sampai ofis dah nak kol 9am. Da la sampai lewat, selamba dek je aku ckp kat boss...."sori lewat".

Ni pun pala ku msh sakit, berdenyut2....tadi lam keta aku pandang2 je Panadol Active Fast balance masa gi Joseh haritu. Ntah ngapa cam malas je nak amek. Kejap lagi kalo rajin aku gi klinik la.

2 comments:

Anonymous said...

braninyer ma dgn bos ma... kalau mie lambat... mie diam jer... wat tatau... biat muke tak bersalah... bile bos tanye baru la jawab... sebelom tue kene pikir dulu la kan alasan yang bernas... kalau tak siap sedia la sebelom lemah jantong... hahahaha...

Shikin JD said...

ok boss sporting
leh gurau2 lagi
tapi pasal kerja serius
kite pun sendiri mau igt la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...