Tuesday, November 11, 2008

Hepi 16th Birthday Nord yg Cute

Nur Shafirah@Nord

aku baru terperasan pix ni masa cari2 pix Nord
rasanya aku tak penah lagi tepek pix ni di blog

Nord ataupun nama penuhnya Nur Shafirah Zulkifli telah dilahirkan pada 11 November 1992 mencapai usia ke 16 thn pada harini.

Nord, salah sorang Nubies yg ku kenali orgnya sungguh comel, cun & cute. Walaupun aku tak berapa rapat dgnnya tapi aku mmg ske tgk wajahnya tu. Tapi kdg2 aku lihat dia lebih dewasa dari usianya mgkn dia slalu bergaul ngan org2 yg lebih dewasa.

Dia lahir dari kacukan Melayu (bapa) & Cina (ibu), so that's why la rupenya kecinaan. Nord ni aku anggap cam anakku sbb dia sebaya ngan Afif.

So di sini mama nak ucapkan Selamat Ulangtahun Kelahiran ke 16 buat Nord semoga akan sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki & lulus ngan cemerlang di peperiksaan SPM tahun hadapan.....insyaallah....amin.

p/s
walaupun aku tau dia tak dpt baca blog ni lagi tapi aku ttp mengucapkannya dari hatiku yg ikhlas

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...