Thursday, November 27, 2008

Di PerSimPaNgaN...

e

Kdg2 aku confuse. Ble aku terlalu diam & aku akan memendam rasa, mula la aku akan jadi murung & melancholic...lama2 aku akan berasa lemah & sakit. Contoh yg nyata kerana tu sume aku mendpt thyroid semula.

Tmpt aku bekerja mencari makan turut mendpt tempiasnya. Ini diakui oleh boss ku sendiri.

Ble aku terlalu hepi aku tak hiraukan masalah, pun menjadi masalah gak. Aku akan mendpt bermacam2 kesusahan. Dikatakan kebudak2kan, tak sensitif ngan org lain. Adoooiiii.

Aku tak nak lagi menanggung kesusahan & keseorangan. Maksudnya aku tak nak lagi dok dibawah kepompong ku sendiri. Aku perlu terbang di luar, mengembangkan sayapku. Tapi jika aku bebas berterbangan juga boleh menimbulkan masalah spt ditembak oleh penembak2 bebas.

Perlu ke aku mendiamkan diri sambil berterbangan riang atau dok diam2 disarangku??

Aku tak nak sakit lagi....aku nak hepi & sihat at the same time. Tapi camne?

Mana jalan yg patut aku ikot?

Aku tau mesti org akan soh aku membalancekan sume. Betol...betol...betol tu, tapi kdg2 kite sbg manusia biasa ttp tdk dpt memuaskan hati sume pihak.

Jalan terdekat yg aku pilih ialah menjadi semula diriku sendiri...riang tapi ttp di batas2 yg halal.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...