Friday, August 28, 2009

JuaDaH RaMaDhaN (part 6).....


Smlm, ramadhan ke 6, aku tak sempat nak wat apa2. Da la ujan lebat masa on the way home, pastu nak kena amek Afif lek tuition agi, pastu aku antar jap kwn dia lek umah....blk tu sebbaik sempat singgah jap kat pasar ramadhan.

Ekceli smlm kira 1st tm la aku singgah kat pasar ramadhan. Aku ni kira cerewet gak, lebih2 kalo tgk cam makanan tu loyoooo je atau cam terdedah sori la aku nak beli. So dlm ujan2 tu aku smpt gak pusing2 skodeng2 tgk apa2 yg lebih selera & BERSIH. Pastu aku li la 2 kpg murtabak daging, lengkong jagong 2 bekas & pecal sayur (pecal ni wowwwwww kaw2 sodap & bersih). Sayur2 tu diletak dlm sterofoam (ntah camno nak ngeja) & dialas ngan daun pisang. Dek kesedapannya so aku decide leh la li lagi lain kali. Arga RM2.50 (waaah, siap pomot ni, cam la tokey tu nak kasi aku diskaun, hahahaha).

Sebbaik ada lauk smlmnya tu lagi (masak lomak) yg aku & Afif panaskan berkali2 & maseh sodap dimakan. So adalah juadah utk buka pose ptg smlm. Alhamdulillah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...