Sunday, February 15, 2009

AzRi KeCunDanG kE FiNaL...


Akhirnya Azri (LG Mystarz) tak mendpt tempat ke final mgu depan.

Camne lak tiba2 aku cite pasal dia ni, hehehehe. Ni la adek aku Aman la, dia la yg kenalkan bakat Azri pada aku.

Utk pengetahuan, Aman & Azri dok serumah & sebenarnya Azri ni da kawen (blom ada anak) tapi pihak produksi soh rahsiakan dulu dari pengetahuan sume.

Aku tiba2 cam minat gak ngan Azri ni sbb ble dia nyanyi lagu rancak mmg best tol showmanship dia. Tapi ble nyanyi lagu slow number kurang sket la. Tapi camne pun kalo dipolish lagi dia leh jadi penyanyi yg baik.


lagu peberet yg aku maksudkan

Apa2 pun aku wish dia utk berjaya di bidang seni ni....

6 comments:

E'raz Fadli said...

ape ma? azri dh kawen??

Shikin JD said...

hehehehe...a'aa da kawen

yg geram tu Aman ckp dia da dpt 130 VIP tickets utk final tau, terpaksa la serah blk...kalo tak ma dpt la tgk final tu huhu....

tu la macamana dia leh terkeluar sbb dia kira antara yg terbaik tu...

cam ada konspirasi lak..takpe la kalo da bukan rezeki kan???

E'raz Fadli said...

maybe tv3 dh tahu nk bg sape juara kot.. hehehe.. tah2 bdk rock tuh.. kui3..

Shikin JD said...

tau takper....
bkn...lagi sorang tu, nashrin???
sbb azri ni pesaing terdekat, oppppps

Fadzrul Azree said...

what?????????? dh kawen??????????? la... dh kawen rpanya.... mmm, fad pn de skit frust r, npe la dia x msk final... dia mmg de dlm list yg fad wat utk msk final, tp... x dpt plak... tp, mmg terkejut r bila mama tlis yg dia dh kawenn...

Shikin JD said...

hehehe, ngape lak fad yg frust...
patut gadis2 la yg frust ble tau dia da kawen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...