Sunday, February 8, 2009

EmPunYa KaSuT...


Salam...maaf sbb aku cam 'ilangkan' diri bape hari ni, mmg aku dlm keadaan yg tak berapa baik, luaran & dalaman...demam, selsema, batuk & perasaan...

Sbb ramai lak yg tanya kasut2 sapa kah yg menjadi header utk blog aku ni, so aku paparkan gambarnya....tapi hanya sebelah saja la, sebelah lagi tu harap maaf da terdelete.


Johan (Raja Lawak)

Shikin JD : pada yg kol/msg/ym/komen di blog & chatbox dan aku umpama tak memberi sambutan yg baik, aku ingin meminta maaf dari ujung rambut hingga ke hujung kaki...

Kemurungan ku bertambah2 lepas menyaksikan episode akhir Tree of Heaven harini di mana Yoon-suh mati di akhir episode selepas menderma jantungnya pada Hana. Aku menanges cam nak rak abis baju ku basah ngan air mata....waaaaaarghhhhhh. Cinta tak semestinya bersatu.


7 comments:

Kyrun Quiamco said...
This comment has been removed by the author.
Kyrun Quiamco said...

Xposee !
leinkali biarkan mereka t'tanya2...baru la suspen sikit....hahaha

Shikin JD said...

da ramai yg tanya kyrun...
sampai ada yg kata bf i...
hehehe malas nak simpan lama2..

Fadzrul Azree said...

wah... mama, smpai gitu skali ek nangis tgk episod akhir "T'sOH" smapi bsh bju ek?? ish3...... btul2 feeling tu..... cayalah......

x pe, maaf mama diterima.... lain kli jgn wat lg tau... cian blog ni x di update... hiks3...

Anonymous said...

welcome back!!!..
akak pegi bertapa kat mane nie...
gunung everest yeah...
pegi tak ajak..
merajuk ar macam nie..
benci..
huhuhuhu...

*alamak, terpanggil akak lagi!!!...
(",)larikkkkkk

Shikin JD said...

amboi nak majuk lak
dulu dia tinggalkan akak
ada ajak?????

eh akak lak, hahahahaha

tak la, tak sihat plus ati tak sihat gak...
now pun tak ok lagi ni tapi nak hepikan diri sendiri tu yg kuar jap dari petapaan...huhu

Kyrun Quiamco said...

hello3...
opps! you are tagged.....
by ~coz the memoirs/tag is ours to share~ hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...