Monday, February 16, 2009

KaWan LaMakU.....


Tadi masa gi cari2 apa nak dimakan masa lunch, aku terjumpa ngan kawan lama ku masa skolah, CT Maznah. W/p kami kerja berhampiran tapi kira da lama gak tak terserempak.


Cam biasa la aku trus tanya no hp dia sbb sume no dlm hp yg ilang dulu tak de, so kena la kutip balik satu2. Dia ni pun satu bkn nak kol/msg aku ke, kalo tak jumpa tadi kiranya trus la lost contact. Cam ni la kalo sama2 menunggu kbr msg2, hish.

Sebbaik gak aku msh guna no lama so ada yg msh kol no tu dpt gak la aku simpan semula. Terkejut dia tgk aku sbb da lama tak jumpa....terus terpacol dari mulut dia...."eh, u da kurus la..." Hehehehe, perasan kejap la aku.

Biasa la ble jumpa dia ni mesti ada soalan cepu mas.....nak tau apa dia????

"Aik, da kurus ni takkan takde bopren????" Aaaaaaaaarghhhhh...soalan paling aku tak ske...tak ske...tak ske. Aku sengih je la, tak tau nak ckp apa.....pastu aku jawap slow2..."ntah, tak de kot" hahahahhaha. Dia ckp jgn tgu lama2...amboi senangnye ckp...igt nak cari laki ni cam beli ikan kat pasar ke? Hahahahaha....

Lagi satu yg aku geram dia leh ckp lak...."ni mesti memilih ni..." Aku sengih je la, tak tau nak jawap apa....Pastu blk ofis aku fikir blk..eh ye la da dekat 9 taon aku bersendirian, terror gak aku bertahan ye..hahahahaha....

Actually aku takot nak tempoh balek sume tu, takot pisang berbuah 2 kali. Kalo aku kawen lagi, ada ke lelaki yg leh terima anak aku tu??? Hmmm..masa je yg menentukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...